Tails| LOG |2013

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ga ik proberen maar ik doe nu al enorm langzame reps, misschien is het toch tijd voor een zwaardere oefening.

Comment

• Lekkere training weer, bp ging redelijk makkelijk met squat heb ik wel moeite om goed de diepte te vinden. En met bor om stil te blijven staan. Tot nu toe zal ik nog wel kunnen raisen maar bij bp vraag ik nu wel voor de zekerheid of iemand me wil spotten.

squat
      5x5x80

bp
      5x5x55(vpr)

bb row
      5x5x55

Comment

• ik zou op squat en bor niet raisen. techniek gaat boven gewicht.
        Last edited by Teddek; 25-03-2013, 22:44.
        focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

• Filmen? Ga niet deloaden ofzo met 80%.
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Ik denk dat ik het beter eerst kan filmen of laten checken dan iemand. Zolang ik progressie kan blijven maken doe ik het graag maar de techniek is daarbij wel van belang.

Comment

• Vandaag een zeer tegenvallende training achter de rug. Tijdens mp heb ik moeite met ademhalen tijdens de reps door om goed kracht te kunnenn zetten en mijn techniek was fucked. Met deadlift kan ik geen arch in mijn onderrug krijgen door een lichte blessure dus ga ik een tijdje back extensions doen. Ik weet niet of het wel verstandig is om met dit schema door te gaan gezien de beperktheid van oefeningen en zodra je iets blesseert is het schema vrijwel zinloos

squat
              5x5x82.5

deadlift
              alleen opwarm sets gedaan ik kom geen goede techniek krijgen dus ben ermee gestopt

overhead press (te zwaar gewicht nog)
              3x40 (PR)
              4x40
              4x40
              2x40
              (fail)

Comment

• Verneukte training mijn rug kon het gewicht eig niet meer aan. Ik stop volgende week met dit schema heb er geen zin meer in en met hoge gewichten verwaarloos ik de techniek. Verder heb ik weinig zin om op een gewicht te zitten dat ik makkelijk 5x5 kan. Volgende week of een week erop ga ik weer met ub/lb beginnen.

squat
                3x5x85
                2x5x80

bp
                5x57.5
                4x57.5
                4x57.5
                7x55
                6x55

bb row (had geen kracht meer voor deze oefening)
                5x5x50

Comment

• Originally posted by Tails View Post
                  Ik weet niet of het wel verstandig is om met dit schema door te gaan gezien de beperktheid van oefeningen en zodra je iets blesseert is het schema vrijwel zinloos
                  Dat geldt voor elk schema. Als een spiergroep geblesseerd is dan kun je die niet trainen, punt. Niet met de oefening die je in het schema hebt staan en ook niet met een andere. Het is dan een kwestie van laten herstellen en daarna weer de draad oppakken.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                    Dat geldt voor elk schema. Als een spiergroep geblesseerd is dan kun je die niet trainen, punt. Niet met de oefening die je in het schema hebt staan en ook niet met een andere. Het is dan een kwestie van laten herstellen en daarna weer de draad oppakken.
                    Misschien kan ik dan beter eerst even een week herstellen met mindere gewichten en kijken hoe dit gaat. Op dit moment kan ik in iedergeval niet voor de volle 100% gaan maar ik waardeer het advies. Op dit moment zit ik vooral met twijfel, ik weet niet wat het best is.
                    Last edited by Tails; 29-03-2013, 21:49.

Comment

• Het best is een dosis geduld.
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                        Het best is een dosis geduld.
                        Dat kan ik goed gebruiken ja . Ik zie volgende week wel hoe de trainingen gaan.

Comment

• Is het echt geblesseerd of is je rug te zwak ? dan kan je toch gewoon proberen je core/rug aan te sterken met andere oefeningen
                          If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

• Wat ben je gegained of verloren?
                            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Ik weet niet waar het aan ligt, ik krijg nogal snel blessures/pijn aan mijn onderrug heb ik altijd al last van gehad. Vandaag een beetje meer een deload training gedaan met wessle met een aantal ub oefeningen. Deze week focus ik meer om te herstellen voor volgende week en dan weer rustig opbouwen. Hoogtepunten van de training plaats ik onder heb eigenlijk alleen opbouwende setjes gedaan.

6x40 mp
                              5x60bp (vpr) wilde ik al een tijdje halen nu eindelijk gelukt
                              3x24 (pr) incline dbp triceps/schouders waren hier al verzuurd anders had er meer in gezeten
                              5x80 squat
                              De rest is niet noemenswaardig, nog wat shrugs dumbbell rows en chin ups.

Originally posted by Nocerino View Post
                              Wat ben je gegained of verloren?
                              In welk opzicht ? Bedoel je met het sl schema ?

Comment

• Heb nog steeds last van mijn onderrug wel minder gelukkig, verder een redelijke training gehad maar de 5x5x60 met bp was helaas niet gelukt. Ben wel blij dat ik de 60 uberhaubt omhoog krijg want een maand geleden zat 1 rep op dat gewicht er nauwelijks in. Heb dus flink wat progressie geboekt met sl.

squat
                                5x5x70

bp
                                3x5x60
                                4x60(+1spot)
                                3x60(+2spot) was hier helemaal verzuurd

bb row (met deze oefening lukt de techniek me maar niet goed moet er echt op letten)
                                5x5x55

ab rolouts
                                ietsx3 niet bijgehouden

hanging leg raises
                                ietsx3 niet bijgehouden

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X